Kesäkassi..

Tänään sain kesäkassin valmiiksi ja huomenna se jo lähteekin postiin 🙂

Vielä en voi siitä kuvaa laittaa, mutta se voi vain olla hyväkin. Mua ihan hirvittää, jos vastaanottaja ei pitäisikään siitä… Koskaan en ole kasseja ventovieraille tehnyt enkä osanut arvata kuinka tilanne mua hirvittää…

Ja koska lupasin toimia ”kassi-pelastavana-enkelinä” niin saanpa tehdä vielä toisenkin. Jostain syystä sitä en vielä osaa jännittää, vaikka vastaanottajan ammatin vuoksi pitäisikin jännittää, hän kun on ammatiltaan ompelija..

Tai siis, nyt tuokin alkoi jännittään… Kaikkeen minäkin pääni pistän 😉

Kivaa!!!

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): kesäkassi 2012-vaihto. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

3 vastausta artikkeliin: Kesäkassi..

  1. Heidi Olkila sanoo:

    Ei mitään stressiä 😉
    Minulla tässä alkaa paniikki olemaan, että mittee mie oikein keksin 😀

  2. Takuulla keksit!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s