Kun ei uutta niin sitten vanhaa.. :)

En ole tainnut täällä missään vaiheessa mainita, että olen tehnyt myös monia suuritöisiäkin kanavatöitä. Tämän olen suunnitellut itse..
Tai suunnitellut ja suunnitellut… Piirsin tussilla suurpiirteisesti ääriviivoja, joita sitten aloin täyttelemään mieleisilläni väreillä.
Jo siinä vaiheessa annoin työlle työnimeksi -Elämänkukka…  Siihen sitten neulasin mukaan niin elämän iloja kuin surujakin ja vieläkin useamman vuoden jälkeen muistan mitä mikäkin terälehti pitää sisällään 🙂

Oho -jopas tuli vino kuva.. Kandee kuvata keskellä yötä 😉

Yleensä kyllästyn omiin töihini jokseenkin nopeasti, mutta tähän en koskaan..  Vaikka se on muille vain oudon näköinen niin minulle sillä on suuri merkitys.

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Jotain valmista. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

6 vastausta artikkeliin: Kun ei uutta niin sitten vanhaa.. :)

  1. Mikaela sanoo:

    Tauluhan on todella kaunis, hieno työ!

  2. MysteryKnitter sanoo:

    How pretty.

  3. Laura sanoo:

    Kivan näköinen työ. 🙂 Ja itse suunniteltu työhän on vain arvokkaampi, kuin muut. Kun osais itsekkin jotain suunnitella…

    • Pia sanoo:

      Kiitos Laura!
      Mulla ei oikeestaan ole pätkääkään suunnitelijan vikaa, mutta luovaa hulluutta senkin edestä 😉

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s