SNYltä välimuistaminen

Niin se tämän kevään SNY kierros lähestymässä loppuaan…
Minun snyni pääsi vielä yllättämään välimuistamisellakin. 🙂 Jälleen kortti -yksi lisää JIPII!
Niitä kun ei ole koskaan sen enempää riittävästi kuin liikaakaan. Kortin lisäksi kuoresta löytyi todella kaunis suuri nappi, joka tulee koristamaan erästä neuletta, joka jo kovasti on suunnitteluasteella. Siihen se on juuri se oikea!!

Aina tämä sny kierroksen loppuminen on omalla tavalla haikeaakin..  Sitä kun on kuukaudesta toiseen ensin jännittänyt minkä ihanan yllätyksen se sny joka minulle paketteja laittaa on tässä kuussa keksinyt ja sitten jännittää sitä pitääkö hän jolle minä paketteja olen laittanut juuri niistä mitä minä olen lähettänyt..

Yhtä jännittämistä siis…

Ja ehkä siinä juuri snyn viehätys kaikkien ihanien lankojen lisäksi onkin 😉

Omalle Snylleni lämmin kiitos välimuistamisesta ❤

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Kivaa-Kivaa-Kivaa, SNY kevät 2012. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

4 vastausta artikkeliin: SNYltä välimuistaminen

  1. SNY sanoo:

    Sehän nopsaan meni perille. 🙂 Laitan huomenna matkaan varsinaisen paketin. Lienee perillä ensi viikon aikana toivon mukaan. 🙂

    Ja jos tykkäsit napista, tykkäät ainakin osasta pakettia.

  2. Pia sanoo:

    Napista tykkäsin kovastikin!!!
    Edellisessä paketissa saamani lanka on jo kovasti muovautumassa hameeksi, pian ensimmäinen kerä lopussa. Saan varmaan ensi viikolla jo kysellä mistä lankaa voi ostaa lisää, kun epäilen hieman, että loppuu kesken, mutta ens viikollahan sitten jo tiedän kuka olet niin kehtaan asiaa sitten kyselläkin 🙂

  3. Rentukka sanoo:

    Kyllä olet osannut ilahduttaa minua paketeillasi, Pia 🙂 Vaikka kierroksen loppuminen on toisaalta haikeaa, on kiva kun pääsee vihdoin tutustumaan pariinsa. Jännää oli tulla tänne kurkkaamaan!! Valitettavasti en saa tänään vielä blogia päivitettyä, mutta niin pian kuin kamera ja kuvankäsittelyohjelma suostuvat yhteistyöhön, kirjoitan postauksen kuvien kera. Lämpimät kiitokset tästä keväästä ja hyvää viikonloppua!

    • Pia sanoo:

      Hei Rentukka! Mukava kuulla, että paketeista on ollut iloa. Aina se vaan oon niin jännittävää.. Iloa ja riemu on ollut suuri, kun olen miettinyt ja pähkäillyt mitä sulle milloinkin keksisi 😀

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s