Kuvaton (tai ei sittenkään..)

Mun siis vähän tekis mieli liittää tähän kuva, mutta ei, ei vain voi…

Jokin salaisuus on siis jo hyvällä alulla ja mä oon siitä niin iloinen!!!
Ja jos siitä ei tule loppupelissä semmoinen, kuin ajattelin, niin vielä ehtii hyvin tehdä toisen, tai vaikka kolmannen… 😉

….Kivaa….

__________

Niin joo… Mitä sitä voisi tehdä sateisena päivänä, kun jotain on valmiina ja toiseen ei vieläkään ole oikeaa lankaa??

Tietenkin lukea muiden blogeja ja tässä se käy mukavasti..

(vieläköhän perhe kestää, kun kodissa enenvässä määrin on kummallisia ”sekavärisiä” kohtia?…)

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): kesäkassi 2012-vaihto, Kivaa-Kivaa-Kivaa, Shhh!! Salaista.. ;). Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s