Valmista, ei valmista ja apua tarvitaan…

Meillä NuoriMies saa pian ajokortin.. 17-vuotiaana, johtuen tuosta mun cerpistä, kun ei voi kävellä niin tarvii kuskia.. No kuitenkin, se mitä ajattelin kirjoittaa on se, että olen ajatellut valmiiksi minne ensimmäisenä haluan, kun hän lähtee minua kuskaamaan. Haluan mennä kylään sedälleni ja hänen vaimolleen. Vaikka asumme samassa kaupungissa niin harvoin -aivan liian harvoin, siellä tulee käytyä.
Ajattelin sitten, että kun kerran olen tuon pannulapun nyt oppinut virkkaamaan niin voisin  Leenalle virkata pari pannulappua, jotka sitten vien mukanani kun menen kahville. Eihän se aina ole pakko olla kukkia?

Ja nämä kaksi viimeisintä lappua näyttää tältä.. (kovassa kuumeessa virkattuja muuten..)

_________________________

 

Haaveenani oli, että kutoisin mummulleni äitienpäivälahjaksi keepin. No, mitään ohjettahan en tietenkään löytänyt joka olisi ollut ”se oikea”. Ajattelin, että äkkiäkös minä jonkin systeemin keksin miten siihen jonkinasteisen pitsikuvion saan.
Niin sitten aloin kutomaan ihan hyvissä ajoin… Parikymmentä senttiä virkattuani tajusin, että kuvio ei todellakaan miellytä silmääni. Purkuhommiksi se sitten meni.

Ehdin kutoa muutaman kierroksen ennenkuin minulle nousi korkea kuume ja kuumeessa ei todellakaan jaksa kutomista ajatellakaan.. Tänään sitten aloitin alusta. Eipä kyllä ehdi äitienpäiväksi, mutta voihan sitä ilahduttaa mummua vaikka parin viikon päästäkin.. 🙂

Alkuun ainakin pääsin, vaikka taas tuntuu, että nyt on pakko painuu sohvan pohjalle hetkeksi…

(Koita tuossa nyt kuvata pyötöpuikoilla olevaa keskeneräistä työtä 😉

__________________

Ja tarvitsisin muuten apua!! Oisko teillä mitään hyvää neuvoa miten laittaisin nämä isoäidin neliöt kiinni toisiinsa?? Haluaisin ommella palat yhteen niin että mitkään pistot eivät näkyisi ulospäin, kun peitto on menossa siskolleni joululahjaksi..

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Jotain valmista, keskeneräistä, ongelmaista, Virkattua. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

2 vastausta artikkeliin: Valmista, ei valmista ja apua tarvitaan…

  1. MysteryKnitter sanoo:

    Hienoja patalappuja todella. Ikävä se sinun kuumeesi. Toivottavasti pojan ajaminen sujuu hyvin. Itsekin sain uuden auton hiljattain, ja kun se on niin huippumoderni, niin on siinä ollut opetteleminen, että saa sen tottelemaan. En minä oikein vielä ole sen kanssa sinut, mutta eiköhän tämä tästä.

  2. Pia sanoo:

    Mä tykkään virkaata noita patalappuja. Kiva kun ne valmistuu niin nopeasti 🙂

    Autot on kivoja!! Vaikka itse en voisi ajaa enää (en tosin ole ajanut vuosiin) niin autoista pidän. Oon kuitenkin semmonen ”jätkä-nainen”. Musta ei paljon naisellisuutta löydy, mutta tuollaset äijämäiset jutut kiinnostaa.. Meillä se olen minä joka teen rempat ja mies leipomiset 😉

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s