Keskeneräinen ristipistotyö ikiomasta isistä <3

Mä oon pari päivää siivonnut tätä kämppää ihan apinan raivolla… Syystäkin, pakko tunnustaa.
Jos jonkinlaisia keskeneräisiä käsitöitä löytyi kaappien kätköistä, sellaisiakin joista on ohje kadonnut jo vuosi tai pari sitten, mutta olen ajatellut että joskus ehkä ohjeen löytäisin. Nyt heitin ne kaikki surutta roskiin… Paitsi yhden!! Siitä piti tulla ”mestariteokseni”, mutta puolisokea kun olen niin ohjetta oli lähes mahdoton seurata, eikä ohje mikään helposti seurattava olekaan, vai mitä mieltä olette?

Koskaan en malttanut tästä luopua ja nyt kun tämän löysin niin päätin että otan värikartan mukaan ja lähden metsästämään lankoja. Jos ne löytyy niin piston tämän valmiiksi. Isi on sen arvoinen!
Ja sitäpaitsi, onhan hänen silmät jo täysin tunnistettavissa tässäkin vähässä mitä olen saanut aikaiseksi..

_________________

Ja nyt nukkumaan (tai ainakin yrittämään) -huomenna on parin päivän tauon jälkeen käsitöiden tekemispäivä..

.. tai hei, nythän on jo huominen voishan sitä alkaa neulomaan samantien 😉

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Ei kategoriaa. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

3 vastausta artikkeliin: Keskeneräinen ristipistotyö ikiomasta isistä <3

  1. Heidi Olkila sanoo:

    Wow! Siitä tuleee todella upea, kun saat sen valmiiksi!
    Itseni pitäisi jokin helppo ristipistotyö joskus ostaa, että voisin harjoitella tekemään, mutta kuitenkin kaunis malli, että jos onnistuisin tekemään, niin sen voisi myös kehystää.

  2. MysteryKnitter sanoo:

    Waude. Sä olet taitava! Mulle pitäis olla esipainettu kanavapohja, et mä pystyn pistelemään.

    • Pia sanoo:

      Voi kiitos!!
      Haluan kyllä todellakin tehdä tän vielä valmiiksi asti. Kunhan tuon lanka ongelman saan ratkaistua!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s