Venytetty versio :)

Mä oon tuolla naamakirjassa ihastellu mun  mielestä vanhanaikaisia pannulappuja. Niin paljon kun minä olen elämäni aikana virkannut niin tämä minua jännitti jostain syystä kovastikin. Ja voihan sitä vappua viettää näinkin. 🙂

Nyt on kokeilulappu valmis. Mun mielestä se oli valmis ja sitten mies tuli sanomaan, että virkkaa nyt muutama kierros lisää, että lapusta tulee isompi. Nainen tottelee miestään (ja pah!) ja virkkaa käskystä..

Oho -taas näkyy päättelemätön langanpätkä kuvassa.. Eipä ole ensimmäinen kerta, enhän minä vaan ole päättelevä ihminen. Kun saan jotain valmiiksi oli se sitten kuinka pientä hyvänsä haluan sen hetkeksi heittää käsistäni. kertakaikkisen paha tapa josta en pääse eroon.. 😀

Niin se on sitten vappuaatto.. Meillä siihen ei tänä vuonna kuulunut jostin kumman syysstä sen enenpää munkin kuin tippaleivät. Simaa sentään saimme aikaiseksi. En vain ehtinyt leipomishommia ajatellakaan, kun pitää haravan kanssa heilua pihalla, että saisi perennapenkit puhtaaksi ja talven jäljet piiloon.
Huomenna on oikeastaan pakko mennä kameran kanssa ulos ja ottaa kuvia kevään alusta -ihan kuin joka vuosi. Sitten minua aina naurattaa, kun innoissani esittelen kuvia ystäville ja he ihmettelevät, että mitä minä muka olen missäkin nähnyt. Näen paljon kauneutta..  Huomenillalla esittelen sitä sitten toisessa blogissani, tulkaa katsomaan.. 🙂

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Ei kategoriaa. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

4 vastausta artikkeliin: Venytetty versio :)

  1. Heidi Olkila sanoo:

    Kaunis!
    Itse tykkään siitä, että molemmilla väreillä on tehnyt viisi kerrosta. On minusta sopiva. Ehkä voisi jopa kuusi kerrosta molemmilla väreillä, mutta en halua liian isoa pannulapusta.

    • Pia sanoo:

      Mä olen kans jostain syystä mieltynyt siihen, että on ne viisi kerrosta 🙂
      Tänään olen ollut ”laiska” ja virkannut paksummalla langalla, kun pannulapuista sentään on kyse. Ja aloittelin tyynyliinaa pätkävärjätyllä langalla.. Saas nähdä mikä sekamelska siitä tulee 😉

  2. Heidi Olkila sanoo:

    Pätkävärjätyllä tulee kaunis!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s