Elämää Simbalandiassa

Heh, tän siitä saa kun siirtää asioita päivällä..

Myöhään eilen illalla päätin näperrellä vihdoinkin sen nappikaulariipuksen, jonka idean häpeilemättä varastin Mikkalta kerran kun näin vastaavan hänen kaulallaa roikkumassa. Ajattelin, että kai minä muutaman napin voin uhrata, vaikka nappeja ei toellakaan ole koskaan liikaa.. Ja sanoista tekoihin.

Huh kuinka uuvuttava homma 😉 Sen verran uuvahdin että en siis tosiaan eilen (tai totuuden nimissä jotain puol kaks viime yönä) jaksanut sit yrittää saada riipuksesta kuvaa. Miten minä edes olisin nähnyt kuvata sitä, kun enhän minä edes nähnyt minkä värisiä nappeja käytin kun olin niin väsynyt ja nukkumasa oli taas vieraissa eikä tuntunut löytävän kotiin ollenkaan.

Sormituntumalla napit sit valikoitui ja uskokaa tai älkää, koko päivän on hauska riipus mun kaulalla riippunut. JEE, mä onnistuin!

Paitsi kuvaamisessa…

”siis mitä sä tuut siihen kameras kans heiluun, mä just laitoin peiton lämmön neloselle..”

”mikämikämikä?? Tää on varmaan mun, eikö niin mamma, eikö? Sano joo…”

”häh? Näähän on kovia!!! Ja miten niin muka sun? Mähän nää löysin…”

Mutta mitä kunnon emäntä tekee? Antaa anteeks ja ottaa vielä yhden ylinmääräisenkin kuvan. On se kuitenkin niin julmetun kultanen, huolimatta salamavalon sokaisemien silmien. ❤

_________________

Ja muuten, mun päässä on jotakuinkin miljoona ideaa… Tänään sitten liimailin kangasta säilytytlaatikon päälle, että saan kaikki väkerrykset edes vieraiden ajaksi kerätyksi muka piiloon.. 😉

Ja seuraavan idean takaa-ajamana lähdenkin etsimään tarvittavia jämälankoja. 😀

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): höpötystä, Ihan jotain muuta, Koru-elämää, näpertelyä, Simbalandia. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

4 vastausta artikkeliin: Elämää Simbalandiassa

  1. mikaelasme sanoo:

    Siitähän tuli tosi hieno! 🙂

  2. MysteryKnitter sanoo:

    That looks nice. And that cat…Give her some stroking for me.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s