Kirppislöytöjä lankavajeiden lomassa :)

Minulla on maailman ihan kaikista paras mummu! Onhan hän toki muutaman muunkin mummu, mutta heilläkin on maailman paras mummu.
Minua mummu halusi ilahduttaa, kun tiesi CRPS:n olleen todella hankalalla päällä jo useamman viikon ajan. Ja onnistui ilahduttamaan. Hän toi minulle kukkivan pääsiäiskaktuksen jonka NuoriMies pyynnöstäni tänään kuvasi.

Jo aiemmin tässä tein kirppiksellä löydön jota en vaan voinut jättää sinne. Vieläkään en tiedä mihin tarkoitukseen näitä käyttäisin, mutta tänään keksin, että kun kerran kohta, olettaisin, luulisin, saan tuon yhdistetyn työ-, kirjastohuoneeni siihen kuntoon, että voin nostaa ompelukoneen pöydän toiseen päähän, onhan läppäri kuitenkin aina olkkarissa, niin pullot joutaa pöydälle ja niihin voi sirotella kaikkea pientä kivaa. Esim. helmiä. Vai mitä sanoisitte?

Ja tänäänkin olen penkonut lankakaappia. Mieleni tekisi niin aloittaa taas (voi ei!) jotain uutta. Koskaan en varmasti saa mitään valmiiksi asti kun aina pää pursuaa ideoita. Yritän lohduttaa itseäni sillä, että harmaasta paidasta puuttuu enää toinen hiha kokonaan ja toisesta hihasta osa. Varmasti olisi valmista jo, mutta olen unohtanut ostaa lisää lankaa. Tässä se nähdään, että joskus on hyvä jotain neuloa perusvärien seiskaveikalla niin tietää että lankaa on saatavilla. Toisin kuin tämän kanssa. Kaapissani on kummallisen paljon eri vihreän sävyisiä lankoja. Mistähän johtuis? 😉
Äitini osti minulle naapurikaupungin Prismasta tätä Novita Puro lankaa joka oli poistuvien korissa. Ja tänään minä keksin mitä haluaisin kutoa juuri tästä langasta. Mutta höh! Neljä kerää ei mitenkään riitä siihen… 😦

Raivostuttavaa!

En taida uskaltaa edes aloittaa…

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Ihan jotain muuta, Kirppiskierroksen saldoa, suunnitteilla. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

3 vastausta artikkeliin: Kirppislöytöjä lankavajeiden lomassa :)

  1. Heidi Olkila sanoo:

    Ihana mummo sinulla!
    Mutta on minullakin ihana mummo, vaikka hirveänä ei olla tekemisissäkään.. Hänellä nyt on muutama mummotettava + lapsenlapsenlapsiakin kertynyt :D. Meitä serkuksia on jo varmaan 20+. En edes laskuissa pysy XD. Mummoni muistaa lapsiani, kun äiti käy kyläilemässä Mikkelissä.

    Ja, jos jotain pitää aloittaa, niin silloin pitää aloittaa ja hankkia lankaa lisää ;). Eikö vaan? 🙂

  2. Heidi Olkila sanoo:

    Ei tietenkään 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s