Puolenyön ahaa-elämys..

Tajusin juuri, että huomenna minun vain on kertakaikkisen pakko kokeilla osaanko kutoa pääsiäismunia, ihan vain summassa, sen kummemmin mitään ohjetta sen enempää etsimättä kuin noudattamatta..

Kivaa!!!

Huomenillalla sitten näette miten akan kävi 🙂

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): jämälankojen käyttöä, Kivaa-Kivaa-Kivaa, suunnitteilla. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

3 vastausta artikkeliin: Puolenyön ahaa-elämys..

  1. mikaelasme sanoo:

    Jään odottelemaan kuvia 🙂

  2. MysteryKnitter sanoo:

    Kiva tuo sinun oranssi hattusi tuolla aiemmin. Minä ainakin tykkään. Aina se miehen t-paidan hihan voittaa.

    • Pia sanoo:

      On tuota hattua jo tullut tuossa pihassa käytettyäkin, kun olen tuossa pihassa istunut neulomassa tai lukemassa… Mies ja poika aina nauraa vedet silmissä.. Miksiköhän?? 😉

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s