Tiski-, tai pölyrättejä..

Niitä on tullut tässä neulottua ihan urakalla kaikista lankalopuista mitä nurkkiin on jäänyt pyörimään. Kovasti harmittavaa, että meillä ei tuo miesväki oikein näistä itsetehdyistä jaksa perustaa, tykkäävät vai, että ne ovat työläitä käyttää.. Kaikkeni olen yrittänyt, mutta ei vain toimi heidän käsissään ei.
Onneksi tiedän ihmisen joka näitä osaa arvostaa.. Tässä siis Anulle! Ja sukat tietenkin kultapojulle ❤

(ja ps.. mä en enää ikinä syö tuoreita vastapaistettuja munkkeja, vaikka mies keittelis niitä päivät pitkät.. Yök!! Kaksi olen tänään syönyt ja koko illan mielessä on ollut vain se kuinka tekisi mieli työntää sormet kurkkuun ja tyhjätä vatsalaukku ihan omin konstein. Mutta osapäiväbulimikkona en siihen tietysti ryhdy, kun oksentaa joutuu aivan liiaksi ihan ilman omaa apuakin.)

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): "Lapselle-neulottua", Ihan jotain muuta, sukka maailmaa. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s