Piristystä snyltä <3

Kiitos ihana snyni!
Piristys tuli enemmän kuin yllätyksenä ja kova kiire olikin kuvaamaan sitä, ennenkuin ensimmäinen suklaapala suli jo suussa, eikä tänään tarvitsekaan sitten käyttää käsivoidetta huulissa 🙂
Mä olen huulirasvan suurkuluttaja ja nyt kun ei kintut toimi niin en ole kauppaan tänään pääse.  Eikä toimi sormetkaan niin jätän kirjoittamisen näin lyhyeen ja annan kuvan puhua puolestaan..  (Ja korttikin!! Kyllä mua hemmoitellaan!)

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Kivaa-Kivaa-Kivaa, SNY kevät 2012. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

4 vastausta artikkeliin: Piristystä snyltä <3

  1. MysteryKnitter sanoo:

    Tyrmäävän upea!

    • Pia sanoo:

      Aina jaksan ihmetellä kuinka mulle noin ihania pakettejan tuleekaan.. Ja kun mä vielä olen niin heikkona noihin postikortteihin..

  2. SNY sanoo:

    Huulirasva tuli siis tarpeeseen. 🙂
    Kiva kuulla, että tykkäsit. Kasailen jo tulevaa maaliskuun pakettia. Osa on jo kasassa, osaa pitää vielä vähän pähkäillä.

    Tuo kyseinen kortti hyppäs mun silmille, kun menin kortteja katselemaan. Oli pakko lähettää se sulle.

    • Pia sanoo:

      Todellakin tuli 🙂
      Mä en ole vielä malttanut laittaa korttia kansioon vaan se kulkee almanakan välissä vielä hetken.. Tulee niin hvyä ja aurinkoinen mieli kun sitä katsoo..
      Minäkin täällä pähkäilen maaliskuun pakettia omalle snylleni.. Jotain pientä se on vaille..

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s