Sny elämää..Ja pientä mattoilua..

Tänään olen oikein miettinyt… Olen itse sellainen, että jos vain kuulen omasta snystäni jotain tulen niin iloiseksi, että haluan täällä heti asiasta tiedottaa, eikä mikään yhteydenotto ole niin pieni, etteikö siitä blogini lukijat kuulisi…

Ihminen, jolle minä olen sny, ei reagoi siihen, jos kommentoin hänen blogissaan jotain, ei reagoinut ystävänpäiväkorttiin eikä ole reakoinut helmikuun pakettiin… Höh!!!

Jännityksellä jään odottamaan tapahtuuko mitään maaliskuussa..

 

KÄÄK -meni pienoiseks valitteluksi, sorry!

Ja sitten mattoilua…

Jo kauan olen haaveillut maton virkkaamisesta. Jep, käin hakemassa matonkudetta ja kympin koukun ja ei muuta kuin kokeilemaan.. Ilman mitään ohjetta matosta tuli tämän näköinen..

Ja seuraava matto on jo suunnittella, eikä siitä todellakaan tule tuollaista!! Tuo sinänsä sopii hyvin eteiseen, kun kerran tuossa on selvästi ”juoksujalkoja”

 

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Ei kategoriaa. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Yksi vastaus artikkeliin: Sny elämää..Ja pientä mattoilua..

  1. MysteryKnitter sanoo:

    Tyrmäävän upea! Ei minun taidoillani tuollaista syntyisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s