Valmista tuli :)

Ei uskoisi, että ennen (vuosia sitten tosin) virkkaus oli mun lempikäsityö-juttuni, niin koville otti tämän tekeminen.
Joka ikinen ”koukkaus” sattui niin *keleesti käteen, että välillä olin jo luovuttaa. Pakko oli kuitenkin jatkaa, kun tuo malli jostain syystä kiehtoi minua niin paljon, että halusin nähdä mitä tuosta oikein tulee.
Huomenna saankin ihanan Elvin, jolle tämän tein, kylään.. Heidät otan niin mielelläni kylään! Jokainen kerta näkemisen jälkeen, mulla on niin hyvä olo. Pikkulasten, varsinkin rakkaiden pikkulasten touhuja on niin mukava katsella.

Totuuden nimissä on tunnustettava, että jos en jo tänään niin viimeistään huomenna tartun  puikkoihin. Kaksi työtä on vieläkin kesken, mutta pikkasen tekis kyllä mieli jotkin raitasukat itselleni neuloa.
Tässä välissä neuloin yhden pitkän kaulahuivin lahjaksi eräälle huippuihmiselle, mutta niin kiireellä sen vein hänelle, että jäi sitten kuvaamatta.. Niin minua..

Ja huomenna sitten sny-emo alkaa jakamaan pareja. Hurraa -tästä se alkaa!! 🙂

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Jotain valmista, Virkattua. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

9 vastausta artikkeliin: Valmista tuli :)

  1. Mikaela sanoo:

    Tulipa nätti! 🙂

  2. SNY sanoo:

    SNY-parit on jaettu ja sain sinut parikseni. 🙂 Toivottavasti pystyn ilahduttamaan samalla lailla, kuin edellinen parisi. 🙂

    Pitääkin ruveta suunnittelemaan tulevia paketteja, jotta ovat varmasti mieluisia. 🙂

    -SNY-

  3. MysteryKnitter sanoo:

    Jännäähän tämä on. T. tokaa kertaa mukana

  4. SNY sanoo:

    Suunnittelin tässä ensimmäistä sny-pakettia ja ajattelin varoittaa, että paketti lähtee matkaan siinä puolen kuun paikkeilla. Tilasin itselleni lankaa ja samalla myös jotain yllätystä pakettiin mukaan. 🙂 Mut tilauksen saapuminen luultavasti kestää hetken aikaa. Vaan jospa olisi mieluinen paketti. 🙂

    T: SNY

    • Pia sanoo:

      Paketti on aivan varmasti mieluinen, siitä olen ihan varma!
      Minä kans kokoilen omalle snylleni pakettia ja aina se kuitenkin on yhtä jännittävää 🙂

  5. MysteryKnitter sanoo:

    Toivottavasti Elvi tykkäsi mekosta. Kaunis siitä ainakin tuli. En saisi itse aikaan mitään läheskään noin kaunista.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s