Kovastikin keskeneräistä..

Kummallista miten sitä välillä ei saa mitään järjellistä valmiiksi tai edes kunnolla alkuun. Just tällä hetkellä mulla on meneillään sellainen vaihe. Tietenkin tuo CRPS  osaltaan vaikuttaa asiaan, mutta kuitenkin..

Jotain olen kuitenkin tehnyt. Villasukkia on tullut neulottua, mutta vieläkään en jostain syystä saa niitä kuvatuksi tai millään muullakaan tavalla laitettua muistiin.. Tässä kuitenkin näkyy yhdet valmiit raitasukat ja sitten tein lempisukkiini uuden kärjen -jämälangoista nekin, mutta minulle kelpaavat. Noissa lempisukissa on varsi, jollaista olen monet kerrat yrittänyt neuloa, kuitenkaan tajuamatta miten se neulotaan, enkä jostain syystä, oliskohan se kun en tiedä mikä mallin nimi voisi olla, niin siis en ole löytänyt ohjetta netistäkään…

Ja keskeneräisiä töitä minulla tietenkin on kuten kuvasta näkyy. Harmaasta langasta tulee joskus hamassa tulevaisuudessa minulle paita. Aloin neulomaan sitä valepatenttineuleeella ja piru miten se on minusta tylsää neulomista. Voipi hyvinkin olla, että puran koko tekeleen ja aloitan alusta pelkällä oikealla.

Toinen keskeneräinen onkin sitten lapaset, jotka aloitin niillä metallipuikoilla, jolloin puikot jatkuvasti tipahtelivat, mutta onneksi  Lankatupa on aina yhtä luotettava kauppa ja uudet KnitPron 2,5mm puikot odottivat minua heti tilausta seuraavana aamuna postilaatikossa.

Sorry aivan liian tummat kuvat, mutta eiköhän tuosta jotain selvää saa.. Lanka muuten on edelliseltä sny kierrokselta 😉

Sitten suvussa on ihana-ihana 9kk vanha Elvi prinsessa. Hänelle haluaisin antaa tähti villatakin, joten sitä sitten aloin virkkaamaan eilen. Vaikea vain virkata, kun ei ole pienintäkään tietoa, että onko takki lähelläkään oikean kokoista, mutta virkkaan sen nyt kuitenkin valmiiksi ja ellei se ole sopiva tai mieluisa niin heitän takin sitten kirpputorilla. Ei siinä sen ihmeellisempää ole. Mukava sitä on tehdä ja nopea… Mikä onkin näin kärsimättömälle ihmiselle ihan hyvä juttu. 🙂

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Ei kategoriaa, Jotain valmista, keskeneräistä, Virkattua. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

4 vastausta artikkeliin: Kovastikin keskeneräistä..

  1. Memmu sanoo:

    Ai miten kivalta tuo lanka noissa lapasissa näyttääkään! Pitäisiköhän kipasta itsellekkin tuota väriä, liukuu niin kauniisti nuo värit.
    Laitapas joskus tuosta sukanvarressa lähempää kuvaa, niin joku saattaisi ohjeen tietää ja vinkata. Nyt ei ihan saanut selvää kun oli tuolla taustalla. 🙂

  2. Pia sanoo:

    Hei Memmu 🙂 Siis aivan totta, tuo lanka on ihana!! Aivan kauneimpia mitä olen koskaan nähnyt!
    Voisinkin tosiaan laittaa sukanvarren kuvan. Siis mä näen sitä samaa vartta esim kirpputoreilla myynneissä olevissa sukissa, mutta en vaan ole osannut netin ihmeellisestä maailmasta sitä löytää.

  3. MysteryKnitter sanoo:

    How pretty!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s