Helppoa neulottavaa :)

Joskus on kiva ”neuloa ilman aivoja”.. Ihan vain neulomisen ilosta tehdä jotain missä ei tarvitse sen kummemmin ajatella mitä tekee. Tänään se oli tuubihuivi.
Jo kauan olen ajatellut, että olisi ihan mukava jos omistaisi tuubihuivin, joka on kapea eli ihan vain päälle veettävä ilman, että sitä laitetaan kahta kertaa kaulan ympärille.

Ajatusasteelta en päässyt pidemmälle ennenkuin sain lahjaksi ystävältäni kaksi kerää mohairlankaa. Mohairlanka ei kertakaikkiaan pidä minusta, mutta tämä lanka oli kiltti ja antoi minun neuloa itsensä ilman, että se pisti hanttiin ja meni solmuun tai jäi jumiin jokaisessa mahdollisessa kohdassa.
Syy miksi tuubi valmistui juuri tästä langasta on väri. Herranjestas kuinka ihana väri! Eikös?

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Jotain valmista. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

3 vastausta artikkeliin: Helppoa neulottavaa :)

  1. SNY sanoo:

    Ai miten ihana! Kyllä pysyy viimat pois sun kaulalta. Ja hienoa, että olet ystävystynyt mohairlangan kanssa 😉

  2. Mikaela sanoo:

    Tulipa siitä nätti! Ja väri on todellakin herkku 🙂 Hyvä että lanka tuli hyvään käyttöön 🙂

  3. Onnentyttö! Mä en voi mohairia käyttää, se menee mulla henkeen. Mutta tuo huivi varmasti lämmittää sinua.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s