Ei ku uutta kehiin.. :)

Tunika on pientä kokoamisen osa-aluetta vaille valmis ja mitä mä sit teen… Joo-o, kaivan langat esille ja aloitan jotain uutta.
Tuolla aiemmin kirjoittelin, että kummitytölle on neule tekeillä. Se osoittautui liian pieneksi, mikä sitten kävi harmittaan mua sen verran, etten osannut ajatellakkaan mitä sille tekisin. Nyt päätin, että en tee mitään vaan aloitan kokonaan uuden ja siihen tuli hyvä tilaisuus tänään, kun on käynnissä Facebookin Tisdagscafe.. Yli 300 henkilöä istuu enemmän tai vähemmän netissä roikkuen ja yhdessä neuloen. Kivaa!

Tähän neuletakkiin mulla on jopa ohje 😀 Paitsi, että en mä sitä ohjetta (tietenkään!) aivan orjallisesti noudata. Ensimmäinen ohjeesta poikkeava juttu oli se, että lanka ei ole ihan sama silmukkatiheydeltään kuin ohjeessa, tiedä sitten mitä ongelmia se vielä tuo tullessaan.. Toinen on se, että Nalle lankaa kun käytän, niin puikkojen pitäisi olla 3,5 ja mulla on pyöröpuikko joka on kokoa 4 tai sitten 4,5… Puikosta kun ei näy mitä kokoa se on ja sitä vempelettä mulla ei oo jossa puikkojen koon sais selvitettyä.

Joudun varmaan neuloa hieman pidemmästi kuin ohjeessa, ennenkuin aloitan kädentien kohdan, en tiedä, ajattelisin että muuten neuleesta tulee liian sellainen leveä ja matala tai jotain sinne päin… Aika näyttää miten asian ratkaisen.

Ihan hyvältä se tässä vaiheessa kuitenkin vaikuttaa..

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): "Lapselle-neulottua", keskeneräistä, Kivaa-Kivaa-Kivaa. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

3 vastausta artikkeliin: Ei ku uutta kehiin.. :)

  1. Sulla on kirjoneule hallussa! Waude!

  2. Pia sanoo:

    Kyllä mä oon kirjoneuletta paljon neulonut, mutta tässä en.. Pakko tunnustaa.. Toi on Nalle lankaa, joka on liukuvärjätty oikein tähän sopivaksi tähän takkiin..

  3. Hyvä että osaat värjätä. Minä saisin aikaan vaan sutta ja sekundaa, jos alkaisin niihin hommiin.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s