Välillä virkattuakin :)

Pitää ihan aloittaa sillä, että nyt minun SNY:ni otti yhteyttä :)) Hurraa!! On meillä loistava emo, kiitos kovasti!

Kokeilin tässä välillä tarttua virkkuukoukkuun. Valmista tuli, vaikka virkkuukoukun kädessä pitäminen ei meinannut onnistua millään siitäkään huolimatta, että minulla oli kaikki ergoterapeutin antamat tuet kädessä. Höh! Menee pitkä aika siihen kun seuraavaksi koukkuun tartun -epäilisin..

Eipä tosiaan oo sen enempää liinoissa, kuin kuvissakaan mitään kehumista, mutta tuossa ne nyt kuitenkin ovat. Ja kuvat kertoo, että pitää mennä vähän korjaamaan neulaamista. Plääh!!

Päivä on muuten ollu jotenkin levoton. Juuri sellainen, että ei todellakaan mikään huvita. Oiskohan tää sitä, että tämä on ensimmäinen päivä pariin viikkoon, kun uskon, että voin sittenkin selvitä tästä flunssasta jokseenkin hengissä.
Muutamaa neuletta olen koittanut neuloa, siitä ei ole tullut yhtään mitään, mutta ainakin se asia korjaantuu lauantaina, kun menen Neulekahvila-treffeille ja siellä tulenkin sitten viettämään useamman tunnin, kun matkaakin on sen verran. Onneksi on olemassa erittäin hyvä ystävä, joka suostuu ottamaan minut mukaansa, kun minä en autoa ajele.. En enää edes osaisi.

Tytär kävi pyörähtämässä. Hän aloitti ammattikorkeakouluopinnot eilen ja minä olin suunnitellut hänelle pientä yllätystä perjantaiksi. Hän näytti vihreää valoa yllätykselle ja minä olen iloinen kun voin olla avuksi.
Jotain hyvää mun on täytynyt elämässäni tehdä, kun minulla on maailman ihan sitten ihanimmat lapset ❤

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Jotain valmista, SNY SYKSY 2011, Virkattua. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

9 vastausta artikkeliin: Välillä virkattuakin :)

  1. MysteryKnitter sanoo:

    I’m happy and relieved for you. I hope you enjoy the exchange.

  2. Pia sanoo:

    I´m sure I do. 🙂

  3. SNY sanoo:

    Oi voi! HUS POIS se romuska sinulta! Pikaista paranemista! Ja minä kyllä tykkäsin noista sinun virkkauksista, eikä ole minunkaan paras puoleni. 🙂
    Neulekahvilatapaamiset piristävät kummasti syksyisiä päiviä, pitäisi itsekin käydä niissä useammin.

    • Pia sanoo:

      Oi kiitos 🙂
      Aamusta oli muuten kunto jo parempi ja minä tietenkin paukautin itseni heti Body Balance-tunnille, ensimmäisen kerran elämässäni. Hiki virtas ja oli raskasta, mutta niin hauskaa… Siihen se hauskuus sitten loppuikin. :/
      Koko loppupäivä mennyt makuuasennossa ja todella väsy-kunnossa. En ole neulonut, en virkannut, ainoastaan surrut kaikkia keskeneräisiä töitä ja kuitenkin mieli olisi jo ajattelemassa uusiakin. Kummallinen on ihmismieli.(!)
      Kun ei vain loppuviikosta olisi tällainen olo, ettei neulekahvilaan lähtö peruuntuisi..

  4. Ota ihmeessä rauhallisesti! Mä olen kuullut, että flunssa voi mennä sydämeen, jos sitä ei hoida pois. Ja kun flunssa menee sydämeen, se on menoa sitten.

  5. Red Dragon sanoo:

    Kiitos, vielä tätäkin kautta! ❤
    Ja hienoja noi liinat on!

  6. Sulla pysyy koukku kädessä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s