Purkuhommiks meni…. *kele….

Niinhän tässä sitten kävi… Kun hamuaa tähtiin niin pudotus on nopea ja kivulias.
Näin minulle kävi uusimman neuleeni kanssa. Vaikka olen palmikoita neulonut paljonkin, niin tähän työhön tulee sellainen palmikko mitä en ole ennen neulonut. Eikä tarvitse kuin kerran silmä osua väärälle riville ohjeessa niin huonosti käy.
Mä oon hieman huono ”lukemaan” ohjeita silloin jos menee rivi sekaisin, en vaan osaa katsoa mikä olisi oikea rivi.. Miksi en osaa, sitä en tiedä.

Tämä sitten meni purkuun.. Ensin vain siihen asti, että tiesin missä viimeksi olen neulonut oikein, mutta PÖH en tietenkään osannut siitä jatkaa, niin sitten purkasin työn alkutekijöihinsä ja aloitan homman alusta -kierroslaskurin kanssa.

Laitan tähän pari kuvaa jo puretusta työstä.. Kaksi sitten, että musta oli niin kumma, kuinka lanka voi näyttää eri väriseltä kun käyttää salamavaloa.. Ja itseasiassa kumpikaan näistä ei ole oikean värinen. Lanka on oikeasti lähes joulupunaista…

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): keskeneräistä, ongelmaista. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

7 vastausta artikkeliin: Purkuhommiks meni…. *kele….

  1. Mikaela sanoo:

    Magneettitaulu on oiva ja loistava apu!! Käy kurkkaamassa nettikaupassa, Knit pron kohdalla 😉

  2. MysteryKnitter sanoo:

    Voi miten hieno neule! Kunpa se Pieni Ongelma ratkeaisi. Tai no, kai se aikanaan ratkeaa. Mutta kovasti toivotan jaksamista sen neuleen kanssa.

    • Pia sanoo:

      Kiitos!
      Joo, eipä ainakaan vielä ole ratkennut, mutta eiköhän emo hoida asian oikealle tolalle..
      Neule on saanut jo uuden alun, eiköhän se siitä herää henkiin 🙂

  3. MysteryKnitter sanoo:

    Kyllä sinä sen palmikkohomman vielä kesytät.

  4. Sulla on upeita neuleita! Toi uusin neulekin ja se rusetti..Mä en sais aikaan ku sutta ja sekundaa, ja kuka sitä nyt haluais moista vaatteidensa koristukseksi.

    • Pia sanoo:

      Saathan sinä toki! Ja sutta ja sekundaa ei moni sudeks ja sekundaks tunnistais edes, ei ainakaan sun käsien jäljiltä!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s