Revontuli nro 3

Siinä se sitten on..

Kolmas Revontuli, jonka neuloin kipein käsin Novitan Puro langasta. Paksu huivista tuli, mutta senhän onkin tarkoitus lämmittää mummun hartioita talven mittaan.
Tuntuu kuin lankaa olisi mennyt hurjat määrät, onhan kerät niin pienet ja näihin  cerpin riuduttamiin käsiin tuntui niin kuin huivi olisi loppua kohden painanut ihan hirvittävästi.  En meinannut oikealla kädellä millään saada pidettyä puikosta kiinni -varsinkin kun oikean käden tunto on niin heikko niin välillä en tuntenut puikkoa lainkaan ja silloin koko roska tietenkin putos kädestä. Jotenkin on kuitenkin yritettävä pitää käden hienomotoriikkaa edes tässä kunnossa missä se nyt on ja neulominen on mun mielestä paras keino 😀

Niinpä puikoille päätyi tänään sitten ihan jotain muuta… Jotain sellaista joka takuulla päätyy ikuisuusprojektiksi, mutta sitten, kun se joskus hamassa tulevaisuudessa valmistuu niin taidan olla enemmän kuin iloinen. Enkä edes malttaisi odottaa..

Kuten en myöskään malttaisi odottaa, että kuulisin omasta SNYstäni ensimmäisen kerran. Pikkaisen huonolta näyttää.. Sniif -näinkö joutuu enkeli tulla apuun?

Mutta hei, puikkoillaan :))

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Jotain valmista, keskeneräistä, SNY SYKSY 2011. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

7 vastausta artikkeliin: Revontuli nro 3

  1. Voi sinua…kunpa niin ei kävisi! Mutta aina se asia jotenkin järjestyy, olen siitä aivan varma. Voit muuten meilata tuohon osoitteeseeen, jos tahdot. Olen kai unohtanut innostuksissani sanoa sen. Ja nätti on huivisi. Minä en uskaltaisi moista mallia edes kokeilla. Hartiat ja ranteet ovat siinä kunnossa, että nyt pitää vähän aikaa vaan antaa neulan suihkia. Ikävää vain, että yllätys, jota olen valmistellut, ei valmistu sillä tavalla, se kun pitäisi neuloa. Ja jos hartioihin sattuu, en voi sitä tehdä. Mutta ei nyt stressata liikaa.

    • Pia sanoo:

      Tottakai uskaltaisit!
      Paitsi, että käsien oireillessa se ei kannata :/
      Minä olen kans miettinyt, että pitäisi joku ristipisto-, tai kanavatyö olla sellaisena ”nyt en voi neuloa niin” -työnä. Jotainhan sitä kuitenkin on aina tehtävä, kun ei tekemättäkään osaa olla 🙂

      Oikein mukavaa alkavaa viikkoa sinulle MysteryKnitter!!

  2. SNY sanoo:

    Iltaa! Olen nyt uusi Salainen neuleystäväsi. Harmi että kohdallesi osui jotain noin ikävää. 😦 Mutta emo on melkoinen organisaattori ja nyt minä olen neuleystäväsi ja pyrin sinua ilahduttamaan säännöllisesti. 🙂 Ei muuta kuin suupielet ylöspäin nyt ❤
    Kertoisitko vielä, milloin ihan virallisesti juhlistat vuosipäivääsi?

    • Pia sanoo:

      Hei, on meillä loistava emo 🙂 Toivottavassti sulle ei tullut sellainen tunne, että jouduit uhrautua… Mutta täytyy tunnustaa, että väkisinkin kääntyy suupielet ylöspäin ❤
      Joo, voinhan minä kertoakin. Se päivä on 12 joulukuuta.

      Oikein mukavaa illan jatkoa sinulle SNY:ni ❤

  3. SNY sanoo:

    Ei suinkaan, en uhrautunut mihinkään. Sain UUDEN parin jolle paketteja lähettää…Sinut. Olisikohan kyse samasta ”tapauksesta” sitten. Mene ja tiedä. Mutta näin on hyvä. Turha murehtia menneitä 🙂

  4. Pia & Pian Sny: Ihan totta! Ja Pian Sny, sä olet yliveto! Pakko sanoa se ääneen täällä. Olen surrut Pian puolesta kamalasti, että miten hänen käy. Nyt voin huokaista, kiitos emon. Taidat ”tuntea” tuon Pian alkuperäisen SNYn jostain kautta, ainakin kommenteistasi päättelisin niin. Mutta voin tietysti mennä metsäänkin.Ja Pia, se kanavatyöhomma olisi oikeasti hyvä. Se pitää mielen virkeänä silloin, kun neulominen on pannassa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s