Sny syksy 2011

Nyt se on totta! :))

Sain sny emolta oman salaisen neuleystäväni yhteystiedot ja jo vain, aivot käy tonnilla, kun mietin mitä kaikkea kivaa keksisi sny-ystävää ilahduttamaan..

 

Jostain syystä en saanut kuvaan linkkiä toimimaan, mutta tässä se: Sny syksy 2011

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Kivaa-Kivaa-Kivaa, SNY SYKSY 2011. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

6 vastausta artikkeliin: Sny syksy 2011

  1. Kiitos kommentista. Toivottavasti SNYsi pian ilmaantuu. Minäkään en tiedä hänestä, jonka täytyy salata identiteettinsä minulta. Tiedän vain hänestä, jolta minun täytyy salata, kuka oikeasti olen.

  2. Pia sanoo:

    Ja salailuhan juuri on yksi osa SNYn viehätystä 😉

  3. Tosi on. Tosi on.

  4. No niin, nyt se on tehty! Nyt mä olen lukenu sun blogis alusta loppuun. Mun blogin lukeminen voi sulta viedä hetken jos toisenkin, mutta no, pääasia et ite tietää missä mennään. Pitäisköhän mun mennä taas kurkistamaan sinne Erään Tietyn Salaisen Henkilön blogiin, ja jättää lisää jalanjälkiä? Vedän syvään henkeä ja toivon parasta. Kuka sen tietää, mitä Pate vielä saa kuljetettavakseen ja minne.

    • Pia sanoo:

      Ja lämmin kiitos kaikista kommenteistasi!! Ihanaa kun joku vaivautuu kommentoimaan.. Välillä on kurja olo kun näkee että kävijöitä on ollut jopa paljon, eikä kukaan ole kommentoinut :/

      Aivan totta kuule, en vielä ole saanut blogiasi läpi luettua, mutta kyllä sen vielä saan tehtyä. Ja sitä on niin mukava lukea, pidän sun tavasta kirjottaa!

  5. Kiitos kiitos kehuista. Joskus tuntuu, että mun blogi on ihan lukukelvoton. Mutta jos en miellytä henkllöitä A-C, saatan hyvinkin miellyttää henkilöitä D-F. En nyt osaa selittää paremmin. Voi, kunpa sinunkin tilanteesi Tiedät-Minkä suhteen nyt pian ratkeaisi parhain päin, niin ei Erään Tietyn tarvitsisi järjestää Tiedät Mitä. Olisi se kamalaa, kun joku vain ”katoaisi” noin vain ja jättäisi toisen pulaan. Ja minäkin muuten pidän sinun blogistasI ja tyylistäsi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s