Bolero syksyä ajatellen..

Kohta mua ei enää palele. Joo-o, olen sellainen jolla yleensä on kylmä, jos en palele varpaista niin sitten käsistä, tai jostain siltä väliltä.
Mulla on ollu yks ihana ruskea lanka (heh, tietenkin ruskea) jonka nimeä en tietenkään tässä juuri nyt muista ja olin sitä pyöritellyt kädessäni jo monta kertaa tietämättä ihan varmasti mitä siitä tekisin. Ja kun nuo bolerot jostain syystä on pyörinyt mielessä niin ajattelin saada kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Jo kauan olen halunnut kokeilla ylhäältä alaspäin neuletta, jossa koko neule on samalla puikolla. Jostain syystä olen aina hieman pelännyt raglanhihojen neulomista ja niinpä sitten ajattelin kokeilla sitä tuon langan kanssa. Ohjetta minulla ei tietenkään ollut, niinpä yllätys oli suuri, kkun huomasin, että bolerosta tuli ihan pidettävä 🙂
Melkein jo odotan syksyä, että saisin vetää boleron niskaani… Mutta onneksi vain melkein 😉

Tänään sain tilaamani ohjeen ylhäältä-alaspäin neuletakkiin. Ja minunko pitäisi malttaa neuloa huivi tai pari valmiiksi, ennenkuin kokeilen ohjetta. Tuskinpa!
Niinpä on harjoituslappu jo puikoilla ja ohje vieressä. Pian alkaa laskuhommat (KÄÄK!) ja siitä sitten lähtee kummityttären neule alkuun.

Tässä kuitenkin ”pala boleroa” 🙂

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Jotain valmista. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

3 vastausta artikkeliin: Bolero syksyä ajatellen..

  1. Mikaela sanoo:

    Bolero on varmaan käytännöllinen vaate, se minulta puuttuu… Mutta äkkiähän tuo korjaantuisi 😉 Odotan innolla minkälainen sinun ylhäältä-alas neuleesta tulee…

  2. Pia sanoo:

    Mulla on aika monta boleroa, kun aina silloin kun olkapäissä on kivut pahimmillaan tulee niitä käytettyä.

    Minäkin vähän ootan innolla mitä siitä ihan oikeasti tulee.. En voi edes mennä nukkumaan ennenku vähän näen mihin suuntaan se on menossa 😉

  3. Tyrmäävän upea.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s