Mitä tehdä, kun mikään ei onnistu?

Välillä se vain on niin vaikeaa! Ja nyt on sen verran menny hankalaksi, että tämä ei ole enää hauskaa..
Sain yhden, itselleni tarkoitetun huivin valmiiksi. Hurraa, jotain valmista… Paitsi, että kun neulasin huivin alustaan huomasin, että se toiselta puolelta liian leveä sekä liian lyhyt. Just joo..
Ehkä annan sen olla noin tai sitten  annan sen kuivua valmiiksi ja taas (!!!) purkuhommiin. Jostain syystä musta tuntuu, että päädyn purkamaan, vaikka kuinka  yritän ajatella, että mitäs pienistä, huivihan on minulle itselleni..

Grrrrr..

Kaikenlisäksi olen neulomassa ystävälleni juuri samanlaista huivia, mistä onkin kuvia jossain aikaisemmassa postauksessa. Ja sen haluan onnistuvan täydellisesti. Ei muuta kuin miettimään miten se onnistuis? Siitä sitten vain piirtämään ja siihen sitten vanhanaikaisesti kynällä merkit millä kierroksella menen ja millä kierroksella lisätään silmukoita..

Halusin hetkeksi unohtaa koko huivintekeleen  -ei muuta kuin uutta kehiin. Mä en siis koskaan opi!!
Myös tämän uuden huivintekeleen avuksi otin kynän ja paperia. Aika näyttää auttaako moiset varotoimet.

Tälle iltaa unohdan molemmat (toivottavasti 😉  ) ja otan sukkapuikot käteen ja neulon sen verran, että saan kokeilla ”tomaattikantapäätä” jonka Mikka oli youtubesta löytänyt. Ihan vain muutama kierros ennen kantapään tekoa ja vain muutama sen jälkeen. Siinä sitten näen osaanko tehdä edes sitä …

Kertakaikkia julmetun huono neulomispäivä 😦

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja tuli se kantapääkin nyt testattua. Oikein helppo neuloa, mutta en usko, että siitä tulee mun ”lempikantapäätä” ei ainakaan, jos käyttää niin paksua lankaa kuin testauslanka joka oli 7veljestä.

Ja nurjalta puolelta kuvattuna:

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): höpötystä, keskeneräistä, ongelmaista. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

3 vastausta artikkeliin: Mitä tehdä, kun mikään ei onnistu?

  1. Mikaela sanoo:

    Näyttää tosi hyvältä, tuo kantapää… Pitää kokeilla jossain vaiheessa.

  2. Pia sanoo:

    Se oli kyllä mielettömän helppo tehdä 🙂
    Eihän niistä mikään ole vaikea, ainakaan niistä kolmeta mitä mä oon tehny, mut mä tykkään eniten siitä, joka tehdään kuin peukalo lapasessa…

  3. Näyttää kivalta.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s