Jodå, tätä se teettää..

…vois luulla, että kirjoitan tuosta alla  olevasta shaalista, mutta ei. Tosin voin toki sen verran mainita, että purkasin sitä reilusti ja nyt kokeile paremmalla onnella..

Se mistä ajattelin pari sanaa kirjoittaa on neule ym. ”tehdään käsillä” blogit. Siis siinähän meinaa menä järki, kun niitä selailee. Kuinka ihmiset voivatkaan olla niin taitavia käsistään ja vielä niin nopeasti.. En ymmärrä

Jos mulla ei olisi jotai puoli miljoonaa keskeneräistä työtä pitkin taloa niin alkaisiin neulomaan itselleni villatakkia vaikka onhan se vielä ihan liian ihanan lämmin, ettei sitä noin pitkälle tarvitsisi ajatella..
Jollain sivustolla näinkin tänään sellaisen ihanaakin ihanamman neuletakin, joka oli lähes polvipituinen ja vyötäröstä alkaen siinä oli tasaisesti levenevä alaosa. Hihoissa ja rinnuksessa oli joku palmikkoneule.

Pitäisiköhän sanoa, että onneksi en muista missä sen näin 😉

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): suunnitteilla. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

3 vastausta artikkeliin: Jodå, tätä se teettää..

  1. AnneHelena sanoo:

    Hei Pia!Vastailin kysymyksiisi blogissani kommentteihin.Ajattelin myös että sinua voisi kiinnostaa syksyllä alkava salainen neuleystävä ( SNY )http://www.snysyksy2011.blogspot.com/ Käy lukemassa ohjeet tuolta linkistä.Tervetuloa kyläilemään! Halauksin-Helena-

  2. Pia sanoo:

    Heippa, voi joo kyllä vaan kiinnostaa. Pitääpä käydä. Aina välillä oonkin miettinyt miten mä aina missaan nuo. Mä kans huomasin heti kun olin sun blogiin kirjoittanut että se pitsihuivi on Jujusta. Niinku en muka en ois sitä aiemmin huomannut kun Juju-lehti joka kuukausi tipahtaa postilaatikkoon..Mä oon tosi kiireinen tällä viikolla, miten sulle sopis ens viikolla joku päivä.Hali

  3. Oi oi! Tiedän tunteen. Tiedän niin tuon tunteen.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s