Näpertelyä :)

Eilen illalla etsin missä mun kaikki silmukkamerkit on… Ei tietoakaan :/ Siitä sitten sain idean, että kokeilen helmitarvikkeitani apua käyttäen väännellä muutaman merkin aikaiseksi. Mutta heti kun alkoin niitä väkertelemään ajatus muuttui sen verran, että halusin antaa ne yllätyslahjaksi ystävälleni. Niin hän sitten sai pienen kirjekuoren postiluukkunsa tänään 🙂

Ja miä olin vieläkin ilman niitä… Niin tyypillistä minua!!
Se asia kuitenkin korjaantui tänä iltana, kun jälleen kaivoin niin metallilangan, pihdit kuin helmetkin esille. Muutaman sitten sain väänneltyä lievästi hymyillen, kun huomasin ”tekeväni korviksia” -jokainen merkki sai kaverin eikä yhdenkään tarvitse olla yksin… Ja voihan niitä välillä lainata korviksiin jos siltä tuntuu..

Ja tässä ne sitten ovat.
Niin kui aina niin mun näpertylyt tuottaa ongelmia tullessaan Nyt pitää keksiä missä näitä alkaisin säilyttää, etteivät heti olisi hukassa nämäkin. Mutta tuonkin ongelman ratkaisu on jo ajatustasolla, joten eiköhän huomenna sekin asia ole hoidettu.

Ja nyt tarttee tarttua neuleeseen ja suunnata katse kohti tuota kummallista laatikkoa jossa on liikkuvaa kuvaa..

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): näpertelyä. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

2 vastausta artikkeliin: Näpertelyä :)

  1. Mikaela sanoo:

    Tuhannet kiitokset tosi kauniista silmukkamerkeistä!! Ihan tuli tippa linssiin kun avasin kirjekuoren 🙂 Käytöön tulevat taatusti! (Ps. Minun merkit asuvat pienimmässä Marimekko pussukassa)…

  2. Pia sanoo:

    Mukava, että kelpasivat. Siis niitä on niin mukava tehdä :)Eilen kun olin nuo saanut näprättyä aloin samantien miettimään, että jos vielä sellaisia kokeilisin tehdä joihin tulisi ylös pienempi rengas.. Hih, onhan niitä ohuempia puikkojakin.Marimekko pussukka oli hyvä idea. Taidanpa ottaa saman käyttöön minäkin. Myöhään eilenillalla askartelin nuuskapurkista purkin niitä varten.. Leikkasin, liimasin ja neuloin, että sain purkin muka paremman näköiseksi, mutta sit huomasin, että korkki oli löystynyt eikä pysy kunnolla kiinni niin eipä sitten toimi se ajatus loppujen lopuksi..

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s