Slipoverin tekele Isakille

Näin olen pojan slipoverin neulomisessa edistynyt, paljolta se ei näytä, mutta näillä käsillä ei neulota kuin hetken kerrallaan.. Niin ja tietenkin -mä kun aina keksin ihan kaikkee sekalaista tekemistä ja on monta rautaa tulessa jatkuvasti. Välillä tuntuu kuin en koskaan saisi mitään valmiiksi asti..

Nooh… Hiljaa hyvää tulee. Eikös?

Löysin monen monta hienoa slipoverin ohjetta, mutta eivät sitten olleet minun makuuni. Ei oikein tuntunut siltä, että ihanalle Isak pojalle menevään neuleeseen haluaisin laittaa palmikoita. Myös kaikki auto, Puuha-Pete, dino ym. kuvat tuntuivat minusta kummalta. Ne mielestäni hieman ”rajoittavat” neuleen käyttöä. Niinhän ei tietysti välttämättä tarvi olla, mutta mä varmaan olen niin rajoittunut ajatustavoiltani.. Tai jotain.. :))
Takakappale tosiaan on valmis ja jotain se on jo sekin. En sitä ole vielä pingottanut, mutta sekin aika koittaa.

Ja hieman asian vierestä myös. Neidin kamoja on nyt siirretty asunnosta toiseen jo parin päivän ajan. Voi taivas, kuinka hienon kodin hän saakaan. Olen niin iloinen hänen puolestaan. Hän on kaiken mahdollisen kauniin ympärilleen ansainut. Ainut ongelma tuossa häen muutossaan on se kun olen siellä huseeraamassa niin pakkaamassa kuin purkamassa niin eipä Crps todellakaan pidä siitä. Kivut ovat muuttuneet lähes sietämättömäksi, mutta olkoon nyt vain. Muuttohomma on pakko saada valmiiksi.
Nyt slipoveri jälleen käteen ja Idolsin pariin takaisin 😀

 Oikein mukavaa alkavaa viikkoa kaikille neuloileville ystävilleni ja myös muillekin!

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): "Lapselle-neulottua". Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

2 vastausta artikkeliin: Slipoverin tekele Isakille

  1. Koeta kestää. Minulla eivät ranteet aina tykkää kamalasti neulomisesta, eivätkä sormet kanavatöistä. Mutta siltli touhuan. Ei se kipu kivaa ole.

    • Pia sanoo:

      Sanos muuta… Välillä joutuu melkein itkua vääntää, ku kädet ei toimi lainkaan, mutta ei sitä tekemättäkään osaa olla 😀

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s